A BLOG WITH A THOUSAND STORY...

Monday, February 27, 2012

WAJARKAH??

Tanggal 25 Feb 2012..
agak bermakna..
teramat bermakna..
Selamat Hari Lahir cik Ai..


tapi bahagia ke aku?
yer..memang bahagia..
sangat bahagia..
tapi sekejap je..


kesian kan aku..
layanan yang baik diberi..
hadiah diberi..
kek diberi..
tapi kenapa perlu sertakan dengan penipuan..
o0o0ohhh gosh..
really spoiled my mo0d..


takpelah..
dah memang berakhirnya macam tu..
terima je lah..


jangan risau aku bukan pendendam..
aku tak akan berdendam..
apa yang aku hajat kan untuk kau..
akan aku lakukan..


prinsip aku..
biar orang buat aku berbakul bakul..
aku tetap senyum..
terima seadanya..


thanks blog jadi tempat aku mengadu..
thanks pada yang terlibat juga..
:)


by the way..
HAPPY BIRTHDAY AI!!


and thank you for this delicious cake..









1 comment: