A BLOG WITH A THOUSAND STORY...

Monday, March 5, 2012

B yourself lah..

mesti sangat pelikkan..
tiap kali aku buat new post..
semua berunsurkan kemarahan..
wajarkah??
hahahha..


serious..time aku marah..
time tu lah mood nk tulis kat blog berkobar kobar..
tengah kerja pun aku sanggup curi curi tulis..


kali ni still tentang sifat sifat manusia sekeliling aku..
macam macam..
hairan tau..


salah satu sifat..
dengan aku..kau cakap lain..
dengan dia kau kata lain..
(soal hati & perasaan)


dengan aku bukan main menafikan lagi..
tapi hakikatnya memang kau ada hati pun..
kau sayang kat dia..
bukan aku tak suka..
jauh sekali jealous..
tak..


tapi tolong jangan menafikan something yang tak betol..
aku nampak cara kau..
segala yang kau buat untuk dia..
kau patut terus terang dengan perasaan kau..
jangan biarkan si gadis tertanya tanya..
kadang kadang aku malas nak masuk campur hal korang ni..
and please stop libatkan aku..


aku tak kisah..
aku bukan nak menumpang kesenangan korang pun..
selama ni aku susah sendiri juga..
aku tak minta korang tolong aku..
its ok..
i can..
dont worry..


aku dah biasa..
berdikari tu sebati dengan diri aku..
ok..!!
yang penting KAU!!
yer kaulah...
kau kena jujur dengan hati sendiri..





No comments:

Post a Comment